MHD Keepersschool

Net als de Buurtvoetbalschool zorgt MHD Keepersschool dat iedere keep(st)ers met plezier het hoogst haalbare bereikt in zijn/haar voetbalcarrière.

Elke keep(st)er heeft wel een profkeep(st)er, waar hij of zij zich aan spiegelt. Op de club wordt je vaak gebruikt als schietschijf en ontbreekt vaak de specifieke aandacht die je als keep(st)er nodig hebt om jezelf te ontwikkelen.

Onze trainers zijn bezeten van het keepersvak en hebben plezier in het ontwikkelen van keep(st)ers van allerlei niveaus.

Keepen is namelijk meer dan ballen tegenhouden. Door snel voetenwerk en goede coaching, kunnen al veel kansen op doelpunten worden voorkomen.

In onze trainingen staat het “aanvallen van de bal”  “ voetenwerk” centraal en wordt specifiek aandacht gegeven aan de details van het keepen. Coachen, positie, spelhervattingen, voetballen en theorie zijn tevens belangrijke aspecten van de tegenwoordige keep(st)er.

Wil je meer informatie kijk dan op de site van MHD Keepersschool